Наші партнери

SAP

Компанія Return on Intelligence встановила розширені партнерські взаємини з корпорацією SAP в галузі страхування. SAP розділяє наше стратегічне бачення у необхідності надання страховим компаніям можливостей трансформації ключових бізнес-процесів з використанням широких можливостей всеосяжного інтернету (Internet of Everything). За допомогою всеосяжного інтернету реалізуються технології взаємодії «машина – машина» (M2M), «машина – людина» і «людина – людина». Ми активно адаптуємо технології SAP до потреб страхування за допомогою наступних компонентів:

  • мобільність – установка додатків для страхування на портативні пристрої
  • хмарні рішення – обчислення в режимі постійної готовності
  • Business Intelligence і прогнозний аналіз – інструментальні засоби аналітики і виявлення шахрайства в страховому бізнесі
  • повністю інтегровані програми для страхування – поліси, білінг, збитки, страховий бек-офіс та страхування за фактом використання
  • технологічна платформа HANA та рішення для великих даних – рішення в реальному масштабі часу з використанням оперативної пам’яті.

Think Inc.

Think Inc розробляє і впроваджує цифрові рішення для провідних компаній з рейтингу Fortune 500. Їхні послуги охоплюють цифрові стратегії соціальних мереж та ЗМІ, а також проектування і реалізацію передових технологій створення користувацьких інтерфейсів. Вони є визнаними лідерами в області розробок, як для стандартних, так і для мобільних пристроїв. Компанія Return on Intelligence співпрацює Think Inc в області надання цифрових послуг провідним компаніям, інтеграція з їх базовою технологічною архітектурою і активами, проектування порталів, розробки для портативних пристроїв, таких як iPads і Smartphones, і т. д. Наше головне завдання – гарантувати постачання інноваційних рішень найвищої якості.

Exigen Insurance Solutions, Inc.

Exigen Insurance Solutions® — це всесвітньо відомий постачальник базових програмних систем для вирішення завдань трансформації бізнесу страхових компаній. Компанія Exigen Insurance Solutions (EIS) співпрацює зі страховиками в питаннях трансформації їх бізнесу з метою підвищення прибутковості, забезпечення зростання економічної ефективності та розширення ринків і каналів зв’язку. Серед клієнтів EIS – найбільші й найуспішніші компанії в галузі страхування. Багатоканальна платформа Exigen Suite ™, що включає попередньо сконфігуровані продукти, надає страховикам можливість швидкої, масштабованої реалізації програм. Компоненты Exigen Suite™ – PolicyCore™, BillingCore™ и ClaimCore™, пропонують повний набір базових можливостей, включаючи рейтинг, андеррайтинг, управління полісами, страхові вимоги, білінг, управління розподілом і CRM. Модуль PolicyCore™ названий аналітиками компанії Celent найбільш повною системою управління страховими полісами, доступною на ринку і оціненої компанією Gartner як одне з найкращих рішень.

Компанія Return on Intelligence після її злиття з Exigen Services продовжує довгострокові успішні партнерські програми підготовки професіоналів у галузі Exigen Suite для клієнтів Exigen Insurance Solutions.

Baseline Telematics, Inc.

Компанія Return on Intelligence встановила міцні партнерські відносини з компанією Baseline Telematics, світовим лідером в області рішень для швидко зростаючого ринку страхування на базі телематичних пристроїв, з метою поставки рішень «Страхування за фактом використання автомобіля» (Usage Based Insurance, UBI) для страховиків.
Разом ми є єдиним провідним постачальником рішень у цій області. Комплексне рішення UBI – це рішення «під ключ», що надає повний комплекс послуг, що дозволяє мінімізувати вплив технологічної інфраструктури страхової компанії і підвищити швидкість виходу на ринок. Страхові компанії запускають UBI-продукт протягом 6 місяців з початку його впровадження.
30-60-денна програма «Швидкий старт» дає транспортним компаніям можливість протестувати UBI-пристрої їх власними співробітниками, щоб визначити, як найкращим чином розробити критерії оцінки та дизайн продукту. Ми надаємо страховій компанії всі логістичні послуги та умови для її співробітників, так нібито б вони були власниками страхових полісів, а також дані телематичних пристроїв, які вимірюють вплив на тарифи. Для підтримки великих масивів даних, що генеруються телематичними пристроями, ми розробили аналітичний блок Analytics Workbench на базі SAP HANA для актуаріїв, який дозволить їм реалізувати регресійну та інші моделі в реальному часі.

Navint, Inc.

Компанія Return on Intelligence встановила стратегічне партнерство з консалтинговою компанією Navint, яка є експертом в технологіях для постачальників, які реалізують підтримку всіх основних функцій компанії (персонал, фінанси, ланцюжки поставок). Ми ефективно співпрацюємо з ними, щоб використовувати нашу колективну та вузько спеціальну експертизу на конкретних проектах.

Компанія Navint орієнтується на стратегії та рішення для ERP і CRM. Ми хочемо мати повну впевненість в тому, що надаємо свої найкращі ресурси для поставки цих рішень нашим клієнтам.

Компания Navint ориентируется на стратегии и решения для ERP и CRM.  Мы хотим иметь полную уверенность в том, что предоставляем свои лучшие ресурсы для поставки этих решений нашим клиентам.