Рішення по взаємодії з клієнтами для страхової індустрії

Страхова індустрія стрімко розвивається. Користувачі послуг розглядають в середньому 11,6 пропозицій страхових компаній, перш ніж зробити свій вибір.

Клієнтів необхідно залучати через безліч різних каналів, включаючи страхові портали, новинні сайти, інформаційні аналітичні ресурси та інше. Страхові компанії, брокери та агенти можуть тепер розвивати нові бізнес-моделі та конкурувати з системами, що відповідають очікуванням вимогливих користувачів.
Страхова індустрія потребує широкого спектру експертизи для розробки програмних рішень і досягнення результатів

Компанія Return on Intelligence пропонує страховим компаніям підняти на новий рівень взаємодію з клієнтами за допомогою розробленого нашими фахівцями галузевого рішення для страхової індустрії. Це інструмент електронної торгівлі – мобільне рішення яке дозволяє поліпшити роботу з клієнтами по шести ключових напрямах діяльності та може використовуватися маркетологами, розробниками продукту, службами контролю якості роботи з клієнтами, менеджерами з управління ризиками та ІТ-фахівцями. Наше рішення також буде корисно для страхових агентів та брокерів. Шість напрямків діяльності включають:

  • Дослідження для здійснення купівлі ­- підвищує ефективність залучення клієнтів
  • Самообслуговування клієнтів – знижує витрати за рахунок надання сервісів для власників полісів
  • Допомога в продажах – підвищує ефективність продажів
  • Продуктовий і маркетинговий контроль – прискорює вихід продукту на ринок
  • Уніфікація інформації для клієнта – підвищує ступінь персоналізації через уніфікацію наданої інформації
  • Інтеграція з партнерською мережею – збільшує продажі та дистрибуцію

 

ROI надає можливість перетворити існуючі канали взаємодії з клієнтом в єдине клієнтоорієнтоване рішення – зручне для використання, гнучке і легко інтегрувальне.

Ми розробили рішення для взаємодії з клієнтами у страховій індустрії. Рішення орієнтоване на клієнтоорієнтовані страхові компанії як універсальний інструмент, який дає наступні переваги:Збільшує преміальний доход

  • Покращує взаємодію з клієнтом
  • Піднімає якість роздрібних продажів
  • Збільшує перехресні продажі та продажу преміум-продуктів
  • Знижує вартість обслуговування
  • Зменшує витрати на обслуговування IT інфраструктури

Архітектура рішення за багатоканальною взаємодією з клієнтом компанії ROI побудована на платформі hybris – лідер серед програмних платформ з управління залученням клієнтів.