Багатоканальна взаємодія з клієнтами

Найбільш успішна реалізація концепції багатоканальної (omni channel) взаємодії забезпечує безперервність і цілісність усіх можливих способів зв’язку клієнта з будь-якою областю бізнесу або організацією. Наші експерти в області omni channel усвідомлюють важливість створення сучасних ефективних середовищ взаємодії з клієнтами, орієнтованих на споживчий досвід. Ми допомагаємо розробляти рішення, що сприяють процвітанню бізнесу наших клієнтів. До їх числа відносяться:

  • Електронна комерція
  • Багатоканальна комерція
  • Управління мобільними пристроями
  • Управління логістичними ланцюжками
  • Управління даними
  • Цифрові канали
    • Портали
    • Мобільні пристрої
    • Соціальні медіа
    • Проектування, архітектура та впровадження інтерфейсів користувача