Програмне рішення ROI’s SAP® Screen Personas

Компанії широко використовують можливості і переваги, надані системами SAP. SAP модулі використовуються безліччю компаній з різними потребами, продуктами і процесами і задовольняють вимогам абсолютно різних індустрій; через це користувальницький інтерфейс іноді виявляється занадто складним:

  • розрахований на всі ролі користувача, не є персоналізованим;
  • використовує занадто велику кількість екранних форм, вимагає багато кліків, виборів опцій, що негативно позначається на швидкості введення даних;
  • навчання нового персоналу займає багато часу і дорого обходиться компанії;
  • чинить загальний негативний вплив на продуктивність та задоволеність персоналу.

У компанії SAP з’явився програмний продукт, що дозволяє вирішити ці проблеми. SAP Screen Personas – це засіб персоналізації графічного інтерфейсу користувача, що дозволяє клієнтам підвищити зручність роботи з додатками SAP за рахунок автоматизації повторюваних дій і спрощення складних екранів, відображаючи тільки ту інформацію, яка необхідна для виконання бізнес-операції згідно ролі користувача в організації.
Додаток SAP Screen Personas доступно для користувачів в рамках ліцензій на існуючі програмні продукти SAP на базі SAP NetWeaver.
Компанія ROI розробила унікальне рішення, що дозволяє користувачам отримати ще більше користі від впровадження SAP Screen Personas. Наше рішення включає:

  • знаходження специфічних процесів і операцій, оптимізація яких призведе до максимального виграшу;
  • застосування нашого діагностичного інструменту – TEPO (Technology-Enabled Process Optimization – технологічного оптимізатора процесів) для визначення специфічних можливостей і побудови алгоритмів для програми SAP Screen Personas;
  • допомогу клієнтам у налаштуванні персоніфікованого користувача інтерфейсу модулів SAP;
  • конфігурування додатку SAP Screen Personas, тестування та запуск процесу.

Ми бачимо суттєві переваги від використання нашого оптимізатора TEPO:

  • значне зменшення кількості екранних форм, кліків, кількості введеної інформації для доступу до необхідних операцій;
  • підвищення продуктивності праці в 2-4 рази
  • скорочення часу звернення до пам’яті для користувачів; зменшення кількості помилок та виправлень, особливо для нових користувачів;
  • спрощена взаємодія з системою, що дозволяє скоротити час навчання персоналу;
  • підвищення задоволеності персоналу.